Licznik odwiedzin:
1925274
Do wakacji pozostało:
Data:
Jesteś tutaj: Szkoła Podstawowa / Strona główna / WYCIECZKA DO KAZIMIERZA DOLNEGO I MAGICZNYCH OGRODÓW W TRZCIANKACH

WYCIECZKA DO KAZIMIERZA DOLNEGO I MAGICZNYCH OGRODÓW W TRZCIANKACH

Dzięki sprzyjającej aurze udało się zrealizować zaplanowane punkty programu wycieczki. Najpierw wstąpiliśmy do Magicznych Ogrodów w Trzciankach. W przepięknej scenerii kilkuhektarowego ogrodu utrzymanego w klimacie baśni i fantasy, mogliśmy podziwiać piękne kwiaty, szumiące wodospady i strumienie. W parku rozrywki dzieci przeniosły się w świat pełen czarów i magii. Spędziły miło czas, bawiąc się na niecodziennych placach zabaw. Po południu pojechaliśmy do Kazimierza Dolnego, gdzie na Rynku Głównym zachwycaliśmy się renesansowymi kamieniczkami. Byliśmy również w wyjątkowym miejscu jakim są wąwozy lessowe. Pan przewodnik opowiedział nam wiele ciekawych legend. Dowiedzieliśmy się np. jak kogut stał się symbolem Kazimierza. Na koniec mieliśmy czas na zakup pamiątek, wśród których nie zabrakło kazimierzowskich kogutów. Czas nieubłaganie mijał i nieuchronnie zbliżała się godzina odjazdu. Póżnym wieczorem, pełni pozytywnych wrażeń i wspomnień bezpiecznie powróciliśmy do szkoły, gdzie czekali stęsknieni rodzice. Wycieczka odbyła się w ramach przedsięwzięcia Ministra Edukacji i Nauki pt. „Poznaj Polskę”. W czasie wyjazdu uczniowie poznawali obiekty kultury i dziedzictwa narodowego.